Categories

Sunday 3 June 2018

SOME FRESH AIR




Rochie Zara
Botine Mango
Camasa jeans H&M
Rucsac Mango
Ochelari Zara




O dimineata de sambata partial innorata, o masina spatioasa si cativa membri ai familiei cu chef de escapada ne-au condus, plini de entuziasm, pe un drum de munte.
Destinatia perfecta pentru noi a fost Castelul Cantacuzino, pentru ca ne oferea un cadru superb pentru ceea ce aveam in plan, care s-a dovedit, in cele din urma, ''asezonat'' cu picaturi de ploaie marunta, dar de scurta durata.
Asta se intampla cand organizezi spontan un mini-trip si vrei sa te deconectezi total de orice aplicatie de pe telefon, tot ceea ce conteaza fiind sa ajungi la destinatie, departe de agitatia orasului.
Am ales sa port un outfit lejer, de care mi-e teama ca va deveni uniforma, intrucat nu am rezistat tentatiei de a intinde mana dupa rochia alba, fiind cumparata recent si purtata deja de trei ori.
Reflectand un moment, dupa intoarcerea acasa, am realizat ca cel mai important si emotionant sentiment, este cel de multumire si incantare observat pe chipul celor dragi, de a fi alaturi de noi, de a descoperi si explora locuri si de a uita, chiar si pentru cateva ore, de cotidian.
Eu cu imaginea aceasta am ramas in minte si, bineinteles, cu view-ul superb de pe terasa Castelului Cantacuzino.

No comments:

Post a Comment