Categories

Thursday 5 April 2018

LA VIE EN ROUGE

Blazer Mango via Answear.ro
Jeans Zara
Shoes Zara




Un blazer rosu n-am avut si n-am purtat niciodata, dar iata ca  indraznesc sa-l integrez intr-un outfit casual, deloc sofisticat, in care ma regasesc in totalitate si de cele mai multe ori, in ultima vreme.
Spun''indraznesc'' pentru ca nu mi-a atras atentia un obiect rosu, pana de curand, iar in garderoba mea nu-mi amintesc sa se fi regasit vreodata o piesa in aceasta culoare.
Intotdeauna am asociat rosul cu: lipsa de viziune, conformitatea, romantismul, sensibilitatea sau pasiunea extrema, astfel ca am simtit ca aceasta culoare nu ma reprezinta (probabil pe motiv de self-esteem exagerat sau imaturitate) 
Cu timpul am invatat sa mai renunt la etichete, in general.
Anyways, recent am descoperit magazinul online, Answear.ro si pot sa afirm ca va fi noua mea destinatie de shopping pentru multa vreme, pentru ca am gasit atat de multe articole, intrucat pentru a plasa prima comanda am avut nevoie de ore bune de ''frunzarit'', adaugat si scos articole din cos, liste, verificat garderoba, totul pentru a ma asigura ca prima experienta cu acest magazin va fi una placuta si recomandabila prietenilor.
Mentionez ca, pentru prima comanda plasata pe site, beneficiati de un voucher de 50 lei, ceea ce poate fi destul de tentant. In cazul meu, a functionat. 


Let's meet up next time!

No comments:

Post a Comment