Categories

Saturday 23 June 2018

SKINCARE ESSENTIALS


Produsele care m-au ajutat sa-mi formez o rutina zilnica de ingrijire, pot fi considerate preferate, iar azi vorbim despre ele.



Petele pigmentare cauzate de soare reprezinta o problema cu care ma confrunt de cativa ani si tot ce-mi ramane de facut este sa le tin sub control cu ajutorul cremelor ce contin un factor ridicat de protectie solara.
E de neconceput sa ies din casa fara a-mi aplica aceasta crema,  indiferent de anotimp, pentru ca, vizibil, petele se accentueaza, mai mult chiar, apar in locuri noi.
Asadar, pentru aceasta problema, folosesc Bioderma Photoderm Max 50+, insa recomand si Ivatherm Sunlight 50+, care, din punctul meu de vedere, este mult mai eficienta.
Pentru zona delicata a ochilor, e recomandat sa folosim o crema speciala, insa admit ca nu a fost o prioritate pentru mine, pana acum, astfel ca, pentru intreaga fata foloseam acelasi produs.
De doua saptamani, insa, aplic zilnic, prin masaj circular, gelul contur Aquafill Hydra Complex de la Ivatherm. Dupa cateva minute de la aplicare, resimt o senzatie foarte placuta, reconfortanta, de relaxare, pe care nu am mai experimentat-o pana acum, ceea ce ma face sa cred ca totul este datorat noului produs pentru ochi.
Pentru restul fetei, mult timp de acum inainte, ii voi ramane fidela cremei de la Kiehl's, Ultra Facial Cream, pentru ca textura sa este perfecta, suficient de hidratanta, fara pelicula grasa, usor absorita in piele. 
In magazinele Kiehl's am mai descoperit cateva produse destinate tenului meu, din gama Clearly Corrective, pe care le voi adauga ritualului de ingrijire, urmand sa ne auzim cu impresii, dupa.

Enjoy!

No comments:

Post a Comment