Categories

Tuesday 17 June 2014

INGRIJIREA TENULUI CU PRODUSELE IVATHERM

De cand am inteles cat de importante sunt produsele dermatocosmetice pentru tenul meu,acestea au devenit nelipsite din rutina zilnica de ingrijire a pielii.
Puteti citi pe blogul Ivatherm,articole interesante si utile despre importanta si beneficiile utilizarii acestui tip de produse.
La Ivatherm am gasit o gama completa de produse destinate tipului meu de piele,astfel ca a devenit,in scurt timp,preferatul meu  si,dupa cum veti vedea,marea majoritate a produselor pe care le folosesc apartin acestui brand.
Am sa va descriu,in cateva randuri,cum imi ingrijesc tenul si ce produse folosesc,in fiecare zi,in acest scop.
Pentru inceput,in fiecare dimineata,folosesc gelul spumant purifiant Ivapur,care este recomandat mai multor tipuri de piele(sensibila,mixta sau grasa).
De doua ori pe saptamana,alaturi de acest produs,folosesc o manusa abraziva,pentru a indeparta celulele moarte de la suprafata.
Al doilea produs pe care il aplic este lotiunea micelara Ivapur,ce ma ajuta sa curat in profunzime tenul,inclusiv urmele de machiaj.
Si aceasta este,de asemenea,destinata mai multor tipuri de piele,nu contine parabeni,sapun si alcool ,asigurand,de fiecare data o curatare blanda si delicata a fetei.
Folosesc aceste produse de cateva luni,deja,de aceea flacoanele sunt aproape pe terminate,dar cu siguranta,le voi recumpara.

Deja imi simt tenul curat si proaspat ,astfel ca,dupa cateva minute,aplic si crema hidratanta cu SPF 20 ce ma protejeaza intreaga zi de expunerile la soare.

Puteti reinnoi aplicarea acestui produs frecvent,ori de cate ori simtiti nevoia.Pentru mine este suficienta o singura aplicare,deoarece,avand tenul gras,cel mai des,pe parcursul unei zile,prefer sa folosesc apa termala Herculane ,bogata in minerale si oligoelemente.
Aceasta apa are proprietati dermatologice exceptionale,calmeaza si hidrateaza pielea sensibila,previne iritatiile si fixeaza machiajul.

Eu o folosesc si pentru efectul sau racoritor,fiind un produs ce nu-mi lipseste din geanta ,mai ales in timpul verii.
Acesta a fost modul in care imi ingrijesc tenul zilnic,sper ca v-am facut curioase in legatura cu aceste produse pe care le recomand cu toata increderea.
Daca aveti intrebari sau recomandari le astept cu mare placere,in casuta de comentarii.

No comments:

Post a Comment