Categories

Sunday 7 January 2018

THE LUCKY FLORAL DRESS

Dress Mango
Jacket Zara
Belt Mango



Fiind singura rochie din garderoba, a trebuit sa o adaptez mai multor imprejurari de-a lungul timpului: la un festival de muzica in vara, purtata cu bocanci negri din piele, la cina de Craciun, stransa in talie cu aceeasi curea lata si botine cu toc kitten, la un eveniment de seara purtata cu un sacou elegant si multe altele.
Iata cum aceasta rochie, aparent varatica, m-a scos din multe situatii de genul ''eu nu vin, ca n-am cu ce sa ma imbrac '', fara sa para, insa, pentru ceilalti, la vederea-mi, ca traiesc un ''deja-vu''.
Versatilitatea ei m-a si facut sa o pastrez, pentru ca, altfel, ajungea negresit in ''Shop my closet'' dupa numai cateva purtari.
Pentru ca, da, ma plictisesc destul de usor de haine si sunt destul de instabila in aceasta privinta, incat azi pot sa ador un anumit articol si maine sa ma intreb cu stupoare, oare ce-a fost in capul meu sa-l achizitionez. Fara sa exagerez, mi se intampla des. De aceea, am si ramas cu o singura rochie in dulap si nu pare sa vreau sa ma despart de ea curand. That's a good thing.

Wink wink!

No comments:

Post a Comment