Categories

Thursday 29 May 2014

UN NOU MAGAZIN ON-LINE-GARB.RO

Experienta placuta,acces facil al clientilor,gama variata de produse,siguranta tranzactiilor,comoditate.
In opinia mea,acestea sunt principalele avantaje ale shoppingului on-line.
Trebuie sa recunosc ca,in ultima perioada,am ales ca o mare parte a cumparaturilor,fie ca a fost vorba de haine,accesorii,cosmetice,sa le fac pe internet,de pe site-urile specializate.
Recomandari pentru aceste magazine on-line am primit atat de la prieteni,blogerite,cat si prin newsletter.
De data aceasta,este randul meu sa vin cu o propunere,si anume un nou loc pentru cumparaturi,in materie de haine si accesorii.
Brandul Garb.ro a fost lansat de curand in mediul on-line si va prezinta un sistem inteligent de a face shopping,remarcandu-se prin multitudinea de oferte ce au ca scop fidelizarea clientilor si atragerea de noi prietenii.
Daca doresti sa intri in comunitatea Garb.ro este foarte simplu,iti faci cont,comanzi produsele preferate,platesti cu cardul si,in cel mai scurt timp,ele vor fi livrate catre tine.
De asemenea,daca iti place in mod deosebit un produs,prin intermediul ofertei Share it&Get it ,Garb.ro iti ofera posibilitatea de a-l primi gratuit,doar daca urmezi acesti pasi simpli.
Desi a fost greu sa decid,am ales pentru inceput in comanda mea,o geanta vesela si un colier statement,care este momentan,indisponibil pe site,insa in curand vor aparea mai multe modele,trebuie doar sa urmariti constant site-ul.



No comments:

Post a Comment