Categories

Friday 25 January 2019

DAY & NIGHT SKINCARE ROUTINE


In timp ce scriam acest articol, mi-am amintit de unul dintre aforismele (pentru ca exact asa le-au denumit autoarele) pe care l-am citit in cartea ''How to be parisian, wherever you are'', si suna cam asa:
''Make it look easy. Everything you do should seem effortless and graceful. Not too much makeup, too many colours, too many accessories...Take a deep breath and keep it simple.''

Exact despre asta este vorba in subiectul abordat azi, despre simplitate, aplicata in ingrijirea tenului.
Rutina mea de ingrijire este atat de simpla, incat nu mi-ar trebui mai mult de 3 propozitii simple pentru a o descrie.

O dimineata obisnuita incepe prin spalarea fetei cu  Bioderma Sensibio gel spumant micelar, care functioneaza si ca demachiant. Continua cu aplicarea Ivatherm Aquafil Hydra Complex gel contur de ochi, urmat de Ivatherm Una Anti-Aging serum. Inchei procesul de skincare prin aplicarea cremei de fata, din aceeasi gama, Ivatherm Una Anti-Aging. 
La final, peste toate aceste produse, folosesc o crema cu factor de protectie 50+ si pot sa ies linistita din casa, indiferent de anotimp.
Seara, imi demachiez tenul cu Bioderma Sensibio solutie micelara si curat perfect cu o lotiune tonica, iar pielea mea poate respira pe deplin.
Atat dimineata, cat si seara, utilizez, impreuna, cele 3 produse de la Ivatherm, iar efectul benefic il observ in fiecare zi cand ma trezesc cu o piele mai luminoasa, mai hidratata si plina de vitalitate.

Produsele Ivatherm pot fi comandate de aici.



No comments:

Post a Comment