Categories

Sunday 19 March 2017

TESTING BENEFIT COSMETICS



Cine nu s-a indragostit, nu a testat sau nu detine, cel putin, un produs Benefit?
Suntem o multime de #benegals ce iubim, efectiv, aceste produse, fara de care nu ne-am mai duce rutina zilnica de make-up, la bun sfarsit.
Eu nu as mai renunta la mascara ''Roller Lash'' sau ''They're real'' (inca incerc sa-mi dau seama care dintre ele imi place mai mult), produsul pentru sprancene ''Ka-Brow'' si tusul ''They're real''.
Nu m-am oprit aici si m-am gandit sa testez si alte produse, care au venit intr-un kit travel size, pe care-l transport cu mine, in diminetile in care sunt pe fuga si nu am timp de make-up.
Cu ajutorul kit-ul-ui poti realiza un machiaj complet, rezistent, pe parcursul intregii zile, si contine: un primer de fata si unul de gene, 2 mascara, un bronzer lichid, o mostra din fondul de ten ''Hello Flawless'' si minunatul ''Gimme Brow''.
Dintre toate produsele, cel mai putin potrivit mie, este fondul de ten, ce are o acoperire mica-medie, si o textura foarte fluida, dar daca tu asta cauti, go for it.
Produsul care m-a surprins, insa, a fost primer-ul de gene, ce poate fi folosit individual, pentru nuantarea si definirea genelor in mod natural sau impreuna cu mascara, pentru un efect de accentuare.

Which one is your favourite?




No comments:

Post a Comment