Categories

Saturday 29 October 2016

ROCK ACCENTS



Constat ca incep sa postez din ce in ce mai rar, si nu pentru ca intentionez sa ''abandonez'' aceasta activitate de pe blog. So donut worry, I will be here whenever I'll have something interesting to show.

Postarea de azi este (bineinteles, intarziata), de la una dintre primele mele sedinte foto profesionale.
Suna ciudat, avand in vedere ca pozele pe care vi le arat sunt facute cu telefonul si neplanuite?
Sedinta foto la care am participat a avut ca obiect central un Mini Cooper Black Edition, iar, pentru inceput, rolul meu a fost acela de a asista si a observa munca desfsurata de o intreaga echipa de profesionisti.
In paralel cu shooting-ul Mini, eu am incercat sa ma relaxez si sa ma bucur de locatia in care ne aflam, studiourile de filmare, Castel Film.

Am trecut prin diverse stari, de la entuziasm, nerabdare, amuzament, pana la oboseala, in cele din urma, dupa o jumatate de zi petrecuta acolo, pentru ca totul trebuia sa arate perfect.

Cat priveste outfitul purtat, se poate observa ca am ales varianta lejera, pentru ca stiam, in mare parte ce va presupune activitatea, iar, din lipsa de timp, make-up-ul meu a fost aproape inexistent.

Ca o concluzie, experienta a fost una interesanta, am admirat talentul si implicarea echipei de fotografi si, cu siguranta, voi participa cu drag si data viitoare, in cadrul acestor proiecte.
Sper eu, din ce in ce mai multe.






No comments:

Post a Comment