Categories

Monday 6 July 2015

IT'S ALL ABOUT THAT BAG



Sarafan ZARA
Top ZARA
Pantofi Garkony
Geanta ADONA.RO
Esarfa ZARA
Palarie Pimkie

Desi detin destul de multe genti in garderoba, niciuna parca nu este potrivita pentru acele dimineti in care sunt in mare graba si nu stiu ce sa mai adaug in gentuta-mi dichisita si cocheta, dar mult prea mica.
Cam acesta este prototipul gentilor mele, pentru ca, intotdeauna cand le achizitionez  primeaza modelul si culoarea, gandindu-ma mai putin la utilitatea lor.

Ei bine, de data aceasta am rezolvat problema cu geanta Yolanda, de pe site-ul ADONA.RO, un site ce aduce la dispozitia clientilor cea mai mare colectie de genti din piele ecologica si piele naturala, de o calitate ireprosabila.
Am ales un model foarte incapator, incat ar putea cu succes sa indeplineasca si rolul unei genti de voiaj, in cazul meu.
Am fost foarte impresionata de modul in care este lucrata si de materialul foarte rezistent, precum si de atentia pe care cei din echipa ADONA.RO o acorda impachetarii coletului, astfel ca fiecare geanta vine in propriul saculet, intr-o cutie eleganta inscriptionata cu numele brandului.

Trebuie sa marturisesc faptul ca eram la curent cu produsele comercializate pe acest site, inca de la debutul lor in mediul online, insa, recent, am aflat ca s-au extins si catre alte categorii, cum ar fi articolele de imbracaminte.
ADONA.RO iti pune acum la dispozitie o gama variata de produse, ajutandu-te sa-ti completezi o tinuta intreaga, alaturi de accesoriile potrivite, doar dintr-un singur loc.
Mai multe detalii despre item-urile mele preferate, precum si cateva recomandari, intr-un articol viitor.

See you soon.
Wish you all a happy week!







2 comments: