Categories

Thursday 4 June 2015

LANDSCAPE ESCAPE


Fusta Miss Selfridge
Camasa Next
Pantofi BB-Up
Plic Oysho
Accesoriu gat SIX

Hello summer days, sweet escape, sweet memories...

Weekendul trecut am evadat pentru cateva momente din peisajul cu care v-am obisnuit si am ajuns mai aproape de natura, candva la apusul soarelui.
Ne-am bucurat de lumina placuta si de liniste si ma gandesc ca voi aborda mai des acest gen de fotografii, pentru ca imi doresc ca in acest sezon sa calatoresc, sa explorez mai mult, in linii mari, imi doresc o schimbare.

Cat priveste garderoba de vara, ce altceva ar fi mai potrivit sa purtam in aceste zile calduroase, daca nu culori tonice, imprimeuri florale, inspirate din peisaje tropicale, materiale cat mai lejere, naturale, ce ne trimit cu gandul la vacante.

Se apropie weekendul, asadar ne revedem curand cu noutati.

Enjoy it!








1 comment:

  1. Stunning <3
    http://shegl0ws.blogspot.com


    ReplyDelete