Categories

Sunday 12 April 2015

HAPPY EASTER!


Jeans Zara
Rucsac Daniel Ray
Jacheta H&M
Tenisi BB-Up
Hey, hey!

Azi, ca niciodata, am avut parte de o sedinta foto draguta si relaxanta, in natura, tocmai de aceea am si pus atat de multe poze.
A fost o zi insorita, asa cum ne-am dorit cu totii sa arate ziua de Paste, asadar, fiind acasa, nu puteam rata o sesiune de poze impreuna cu sora mea.
Am ales un outfit super lejer, in stilul boho-sport, daca pot sa-l numesc asa, asta pentru ca in ultima vreme sunt innebunita dupa elementele hippie/boho/70's style.
Dupa aceea, ne-am continuat periplul prin parcul din apropiere si pe seara in centrul orasului la o ciocolata calda.
Cam asa am petrecut eu ziua de Paste impreuna cu cei dragi, maine deja trebuie sa-mi pregatesc bagajele pentru ca ma intorc la cea de-a doua casa a mea, marti, pentru mine incepe o noua zi de lucru.
Sper ca ati avut parte de sarbatori frumoase si linistite alaturi de familie si prieteni.








2 comments:

  1. Happy Easter to you, too !
    Un link pt pantofii spot, pls ?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.bbup.ro/bbup.php?cat=5&Colectia%20Primavara%20Vara%202015&detalii=1737&Model%2050526

      Delete