Categories

Sunday 22 March 2015

OOTD: SUNDAY



Sacou H&M
Camasa Mexx
Jeans vintage
Pantofi sport BB-Up
Geanta New Look
Ochelari SIX

Am planuit ca weekendul acesta voi face mai multe postari pe blog, deoarece acum am timp liber la dispozitie pentru a-l dedica pasiunilor mele , ca voi profita la maxim de soare si de lumina foarte buna pentru poze, dar se pare ca nu am reusit sa duc la indeplinire intregul plan.
Iti trebuie nervi tari pentru a iesi la poze cu mine (haha), tocmai de aceea, ne-am concentrat pe altceva, in speranta ca nu vom strica buna dispozitie, ramanand sa pozez weekendul viitor celelalte hainute noi pe care le-am pregatit.
Un alt post, cel de beauty, este in stand-by inca de saptamana trecuta, pentru ca vreau sa va ofer un review al unui produs care mie-mi place foarte mult, ceva mai documentat decat celelalte facute pana acum, asadar inca o data va trebui sa aman cateva lucruri importante.
Nu va faceti griji,caci imi voi organiza mai bine timpul si le voi ''descurca'' pe toate in cele din urma.

Voi face abuz de acesti pantofi sport, deja ii port in continuu, sunt foarte confortabili si par a fi solutia salvatoare in zilele in care nu am alte idei de tinute creative.Am decis sa-i mai port si azi, impreuna cu alte cateva piese de nelipsit din garderoba mea, topul lejer navy si sacoul intr-o culoare primavaratica.
Azi am renuntat si la palton si am purtat peste sacou, jacheta fluffy pe care ati mai vazut-o aici.

Voi ce ati ales sa faceti weekendul acesta?






6 comments:

  1. E superb sacoul! <3

    www.andreeadesign.wordpress.com

    ReplyDelete
  2. Imi place aBsolut tot dar blugii m-au cucerit!! Ai gasit vreun magazin care are comori prin Bucuresti?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iti multumesc!
      Am cateva magazinase pe care le frecventez in zona in care locuiesc.insa blugii au ajuns la forma asta pt ca am avut eu ''grija'' de ei:-)

      Delete
  3. misto tare tinuta! imi place mult de tot stilul tau si imi plac si micile comori pe care le gasesti! ;)

    ReplyDelete